13 feb

Idag är det fredag den 13. Och jag känner mig utan bloggord, majsan är i löpen och helt galen och jag känner att jag skulel kunna mörda för en läsk. Så fort micke kommer hem från jobbet ska jag springa ner på konsum och köpa dricka så det räcker hela kvällen. Jag brukar ju vanligtvis inte köpa hem så mycke dricka, men senaste veckan har jag känt mig sugen på cola typ hela tiden(eller egentligen vilken typ av dricka som helst) . Men men, det är väl sånt som kommer och går antar jag.
Hoppas vi får lika fint väder imorgon som det är idag. Önskar jag kunde sitta vid ett vindskydd med en kopp varm oboy och grilla korv nu när det är sånt otroligt väder.

Nä nu har jag kämpat nog för att få ur mig dessa rader, skriver mera senare om jag kommer på något bra.

Eller jooo, btw. Måste få ur mig hur avensjuk jag är på Maria som faktiskt är på leos lekland nu i eftermiddag!!!!

Puss och kram everybody!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria Olovson

Hahahha jadu avis skall du vara tänk dig ett hus fullt med galna ungar och självklart så skall alla i hela umeå vara där just idag. Har aldrig varit så nära på att kasta ungar i väggen som idag ;-)

2009-02-13 @ 18:40:53
URL: http://miaolovson.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

glad alla ♥ dag snutt ! :)

2009-02-14 @ 11:39:30
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback