15 feb

Ännu en helg har passerat. Tycker dock att det känns jobbigare än vanligt med måndag imorgon. Men det brukar ju gå bra när man väl är på jobbet så det är väl likadant denna vecka.
Igår bjöd vi över Linus och Sandra på middag och hade jätte trevligt. Melodifestivalen och spel blandat med ett par glas vin gjorde kvällen riktigt rolig. Vi var dock väldigt trötta både jag och Micke då vi varit på kasadagen och kört skoter hela dagen. Otroligt skönt med sol och bra kyla ute. Är riktigt nöjd med gårdagen, en riktig kanon dag :)

Idag har vi inte gjort många knop, låg länge i sängen och myste sen plockade vi undan allt från gårkvällen så lägenheten blev fin igen. Sen blev det soffläge igen. Har så mycke träningsvärk från skoteråkandet igår att jag tror jag dör. Varje muskel värker!! Hoppas det är bättre imorgon så jag kan röra mig :P

Såg även Patrik 1,5 år idag och tyckte den var helt okej :)

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback