16 feb

Alla hjärtans dag har nu passerat och jag fick otroligt fina blommor av min babe som nu pryder vårat köksbord otroligt fint :)
Tack Bikes!

Han har inte fått min pressent än och det beror på att den inte riktigt är klar än. Har hunnit långt idag men det är lite jobb kvar på den. Får se om jag ger den till honom idag eller imorgon även om den inte är klar.

Söta frida ringde mig idag och bjöd in mig till hennes babyparty hon ska ha för hennes lilla knodd som ligger och bakas klart det sista innan hon ska kika ut till resten av världen. Satt även och pratade om hur fantastiskt det är allt det hära med barn och hur kroppen fungerar :)

Ska ta och dra mig till duschen nu och sen göra ett litet ryck här hemma. Det dära katt knarket som jag köpte för ett tag sedan låg utspritt över hela köket imorse då jag klev upp.... suuuuck.... Så nu måste jag damsuga bort det sista som jag inte kom åt med sopen i morse.
Sen blir det nog till att förflytta sig från köket till vardagsrummet med en kopp te i handen kanske. Micke jobbar öve ridag så då får jag göra allt jag kan för att bara ta hand om mig själv :D Se lite serier och dricka te. Tur dock att han inte jobbar över allt för ofta, för då skulle det nog bli lite enformigt :P

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback