17 feb

Känns som att det här kommer bli en lång vecka, det är bara tisdag än så länge :/ Vanligtvis när jag börjar längta efter helgen så är det åtminstånde onsdag kväll eller torsdag eftermiddag.
Plus att jag kom på idag att Micke åker iväg imorgon, som tur var kommer han ju hem på fredag eftermiddag skulle jag tro, men ändå! Sällan vi är ifrån varandra så det är ju säkert bara nyttigt att han får komma iväg lite själv, men jag hoppas ändå att en liten del av honom kommer sakna mig litegran åtminstånde :P

Imorgon kommer det faktiskt bli en rätt spännande dag, jag ska nämligen instolas på en ny plats på jobbet. Ett ställe jag inte varit och jobbat på förut, så det ska bli roligt. Jag få dessutom lite sovmorgon :P(fast bara imorgon som tur är)

Skickade just sms till min Terhi, och nu hoppas hoppas jag bara att hon kan komma förbi och mysa lite med mig på torsdag. Skämms nästan när jag inser att jag inte träffat henne sen hennes operations dag, pinsamt!! Jag vet att jag haft väldigt mycke för mig nu den senaste tiden, och den lilla tid jag haft för mig själv i soffan har jag varit helt död. Men  man måste ju faktiskt ta sig tid för sin bästa vän! Synd bara att hon börjat jobba nu igen så vi kommer gå om varandra pga det. Men vi får pussla ihop det, eller hur gumman?

Har städat undan från helgen idag, har inte orkat det tidigare. Jag har plockat lite nu och då men jag har inte haft någon ork i kroppen. Har egentligen fortfarande inte det men någon måtta får det väl ändå vara. Så nu har jag bara toan och sovrummet kvar men det får jag spara till en annan kväll, för nu har jag gjort min kraftinsatts för dagen.
Nu känns det faktiskt som att det är te time, ska bara springa ner och slänga in en ny tvätt.

Just det, tusen tack till er som skriver komentarer på mina inlägg, det är riktigt roligt att få några rader så skriv meeeera :P

Surr surr surr!


Min stora kärlek :)


Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

men selfklart ska vi ses på torsdag !

blir en liten tjejkväll kanske? :)

we have alot to catch up on !

puss ♥

2009-02-17 @ 21:39:35
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback