19 feb

Sådär ja, nu känner man sig levande igen, Nice!

Som alla nog vet vid det här laget så är det Fredag imorgon, och just denna fredag innebär det att Micke kommer hem. Hipphurra! Han har ju inte varit borta så länge, inte länge alls egentligen men det känns ändå bra att han kommer hem:)
Jag är  en otroligt dålig ensamvarg.. antar att det är en vanesak men jag trivs bäst när jag har de bästa från mitt liv omkring mig! Klart jag njuter av att få en stund själv ( framför allt för att då se mina serier ifred), men det är ändå alltid bäst när man har någon att säga godnatt till och någon som värmer en när man fryser.

Nä om jag kanske skulle starta en tvätt med lite sängkläder, tänkte att det kanske känns mysigare för micke att komma hem till en nybytt säng som luktar sköljmedel. Det är då vad jag hade velat.

Nog om struntprat och tankar. ska göra lite nytta nu så jag inte behöver röra ett finger när jag kommer hem från jobbet imorgon.

Puss och kraam

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

Meeh, ja vet :) va faktiskt riktigt döende!

hur mår du nu då??

puss

2009-02-20 @ 12:57:09
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback