2 feb

Måndagen är avklarad.
Var inte speciellt roligt att försöka putsa fönster idag när det var så himla kallt ute, men allt går "nästan" bara man vill! Visst är det så?=)

Har varit förbi mamma och pappa här på kvälls kvisten, dom ska tapetsera om ett rum och ville ha lite råd om vilken tapet dom skulle välja. Jag var dock inte riktgt nöjd med tapeten som syrran tyckte, det var några björk stammar. Men jag är väl inte lika poppig som henne antar jag. Jag tyckte dom skulle välja en lite mer diskret tapet, något lite varmare och mysigare. Pappa ska ju trots allt sitta där inne och jobba varje dag han inte är i sthlm. Ska bli spännande att se vilken av tapeterna det blir!

Här är det brödbak i full gång, som tur är så är brödet i ugnen och klart på ca en halv timme. Sen blir det direkt till sängen och sussa så jag orkar mig upp till jobbet imorgon. Känns faktiskt som jag inte hunnit sitta ner på hela dagen. Vissa dagar är väl lite stressigare än andra. Men det gör säkert bara att jag kommer sova som ett barn i natt :P

Fick mina saker som jag beställde från Emmas plast party ikväll också, mycket trevligt. Måste hacka mycke lök imorgon bara för att det är så roligt. ( Köpte en sån där lök hackare som hackas i en burk, haha. Så man slipper gråta varje gång man rör vid en lök. Himla fiffigt tycker jag)
Sen köpte jag även en bakduk som kom väl till nytta när jag kom hem mitt i allt brödbak.
Jag ville även köpa kaveln som hör till men någon måtta får det vara, det är ju trots allt inte gratis! Men då när jag kom hem till mamma så sa hon att hon hade JUST EN SÅN KAVEL hemma som hon inte ens använde. Så jag blev även en kavel rikare! Tack mamma!

Imorgon kommer Linda troligtvis förbi efter middan för att beställa lite kläder från internet med mig. Weehee :)

Nu blir det att börja se på filmen som mamma och pappa spelade in åt mig i lördags. Miss secret agent 2, har länge velat se den men icket att den kommer ut så man kan ladda hem den. Så jag ska faktiskt se VHS för första gången på väldigt länge.

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

Hej gulle kvist.



Är sjuk men tänkte om du ville skriva på pappaerna, när passar det?



Puss

2009-02-03 @ 14:50:22
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback