23 feb

Idag har jag varit sådär  kreativ igen. Fast jag tog inte av mig arbetskläderna förän nu när jag gick till sängs men vissa dagar blir det bara så.
Har sätt lite serier idag efter jobbet, och sen tagit mig an den där stora fasansfulla pappershögen vi hade i köket. Så nu är det som ska slängas slängt och dom viktiga papperna finns i säkert förvar i pärmar :)

Jag beundrar verkligen Micke. Vi går till sängs och ligger och pratar om saker sen vipps, helt seriöst aldrig mer än 25 sekunder efter att han avslutat sin mening så snarkar han högt och ljudligt. Måste ju kännas underbart att bara somna så fort man kommer i säng. Själv ligger jag oftast och vrider och vänder ett tag innan jag äntligen faller in i skönhetssömn.

Idag har jag drömt mig iväg till vårat hus igen, sett tapeter på väggarna, nytt badrum, fin kyl och frys i rostfritt och skitsnyggt kakel i hallen. Jag vet att jag kommer få allt detta en vacker dag. Även om det är utspritt på ett par år :)
Vi kommer få det så himla fint, även om vi bara skulle tapetsera. Räknar ner nu tills flyttdatumet, antar att tiden kommer susa iväg dom här närmaste månaderna,

Tänkte uppdatera lite här också att chevan är såld och sen kommer det nån och ska kolla på baren imorgon, hoppas dom bestämmer sig för att ta med sig den hem! :) Så då har vi bara BMWn kvar att sälja för nu. Men det kommer nog ploppa upp mer mindre saker till försäljning också kanske lite lättare att få iväg också.

Veckans schema,
Imorgon kommer terhi hit, och sen barkillen.
Onsdag blir det nog att dola på lite hemma.
Torsdag städkväll
fredag taklagsfest på rex
lördag förhoppningsvis hemma mys med god middag
söndag baby party i vännäs hos fridis :)
Sen är vi helt plötsligt inne på 2 mars, vilket säkert inte jätte många vet vad det innebär för mig. men nu tänkte jag dela med mig. Jag kommer då gå på min halvtids tjänst(inom samma företag jag nu jobbat extra åt sen september). Det kommer dock inte förändra något jobbmässigt då jag redan jobbar så fort företaget har jobb. Men det känns ändå skönt att veta att jag Har en halvtid, att jag Har ett jobb och att jag Har en trygghet. Jag kan inte längre bli utan jobb bara sådär över en dag till en annan. Och det känns otroligt skönt.

Nu tror jag bestämt att john blund blåst lite såntdär sömnglitter i mina ögon för nu måste jag slå igen mina blå och vakna som en pigg och positiv människa imorgon.

Sov gott alla ni söta som läser min blogg

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback