25 feb

Idag har varit en riktig toppendag. Vaknade otroligt utvilad och glad, jobbet flöt på himla fint och jag började känna mig mer trygg på det nya stället.
Vid 10 får jag ett samtal av Isabell, och får det glada beskedet att hon fått körkortet, så så fort jag slutar jobbet åker jag och köper en fin bukett blommor och åker till henne för en kopp kaffe och lite surr. Sen får hon ta sin första sväng med bilen med mig lagligt utan övningskörnings skylt. Big moment!! När vi varit och handlat kattsanden och åkt våran lilla sväng far vi tillbaka till hennes och johans lägenhet där hon bjuder på middag.
När jag sen kommer hem till holmsund vid 5-6 snåret så kommer terhi och sam förbi, alltid lika roligt att träffa dom och jag och terhi skulle ha kunnat sitta länge och prata om hon inte hade haft saker att göra.
Nu har jag nyss varit nere på konsum och handlat lite och hittade 3 böcker på bokrean. Främmande fågel av Anna Jansson, Innan jag dör av Jenny Downham och Vinterstaden av Arnaldur Indridason. Har en hel del spännande läsning framför mig nu, så när micke läser detta så kommer han jubla av glädje..eller? :P

Imorgon måste jag försöka få träffa Maria också, hon åker ju till sthlm på fredag och blir borta i två månader. Sen är det helt plötsligt fredag igen och vi ska på firmafest på rex. På söndag ska jag ju till sötfrida och hejja fram bebisen, och förhoppningsvis också hälsa på Therese och hennes familj när jag lix ska till vännäs. Men dom måste få bort sjukan som går runt i huset först!!

Ska se klart filmen jag började se tidigare idag hos syrran nu. Den heter Never break down och än så länge tycker jag den är riktigt bra!

                                                        Puss och kram



Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Tack för idag sötaste finaste du!

:)

2009-03-01 @ 16:54:46
URL: http://leonnoah.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback