3 feb

Nu bockar vi även av tisdagen denna vecka. Så skönt!

Ikväll ska Linda komma förbi och hälsa på. Innan dess hade jag tänkt hinna klättra ur mina arbetskläder och slänga dom i tvätten, damsuga och skura. Köpte en ny betydligt mycke finare skurmopp så jag ska sura med nöje dag :)
Ska även bädda sängen vilket jag totalt gömde bort i morse och sen får vi se om jag hinner nått mer. Hon skulle nämligen dyka upp runt 20 snåret. Ja just det, ska hinna se gossip girls nya avsnitt också!
Ser ut som att det är bäst jag sätter igång nu om jag ska hinna :D

Imorgon är jag ledig från jobbet, skönt en dag sådär mitt i veckan! :)

Puss och kram







Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback