5 feb

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar och jag har så mycket att berätta.
I onsdags tog jag ledigt från jobbet för att kunna vara Terhis stöd på hennes stora dag. Det blev en tidig morgon men båda två var så spända så det var lika bra att göra bort det så tidigt som möjligt på morgonen. Tycker verkligen att det var taktiskt av henne att boka en tid redan halv 8!
Dom målade upp henne så hon var full med svarta sträck och sen fick hon sova i ca 1,5 timmar.
När vi var klara så hjälpte jag henne hem och såg till så hon hade mat, dricka, snus, tvdosa, täcke och kuddar så hon kunde ta sig upp ur soffan själv. Hon hade väldigt ont, men det är väl inte så konstigt kanske ;)

Samma efter middag åkte jag och Micke till mäklaren för att skriva på första papperna till VÅRAT NYA HUS!!!!!
Helt sjukt, allt gick så snabbt och om ca 3 månader får vi tillgång till vårat fiiiina hus i Obbola!
Vi la vårat bud på tisdag eftermiddag och på onsdag förmiddag fick vi det glada beskedet att huset var vårat :)
Så nu har vi en hel del jobb, städning och packning att  göra.
Ska även sälja lite av våra grejer. Så håll utkik efter era fynd :P

Vårat första objekt är våran Cheva blazer -96
http://www.blocket.se/vi/20150860.htm?ca=2_s

Andra är våran otroligt fina Bmw 525 ia Touring
http://www.blocket.se/vi/20150019.htm?ca=2_s

Kommer även att sälja våran bar,så för alla er som fyllt upp den, suttit i den, tömt den och velat ha den. Nu har du chansen :)

Sängen kallar och även min underbara sötnos som redan ligger i den.

Puss och god natt!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

shit, känner på mig att allt kommer att bli skit bra :D också så vill jag ju snart se nå bilder på huset!

PUSS

2009-02-06 @ 07:05:19
Med vänliga hälsningar Pia

Men hej & hå! Grattis grattis grattis! Ett eget HUS! Är riktig avis måste jag erkänna! :) Kramis

2009-02-06 @ 12:30:23
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback