7 feb

Jag kan inte förstå det, vi har faktiskt köpt hus! Det känns så otroligt bra, och så himla rätt.
Besiktningsmannen var och besiktade i fredags och tyckte allt såg bra ut. Inga större överraskningar.
Men hallå folket, vi har köpt hus! Tror det här kommer bli grymt bra, jag känner mig så lycklig just nu :)

Idag har farfar fyllt 69 år. Så nästa år blir det stor kalas, weehii.
Min kusin marie kommer upp och hälsar på den 20 februari med hennes nyfödda lilla dotter.
Kicki fick barn nu den 3 februari, Stora gratulationer till er.

Efter middag hos farmor och farfar begav vi oss till Linda och Peter för schlager kväll. Mysigt och underhållande.

Känns rikigt bra att heta Rebecca Palm just nu :)

Puss och kram på er alla, för nu ska jag sova så jag hinner med att njuta av hela dagen imorgon.

Kommentarer
Med vänliga hälsningar frida

grattis till hus!

2009-02-08 @ 15:16:38
Med vänliga hälsningar Carro

Men grattis min kära vän. Hur underbart som helst ju.. :D

2009-02-08 @ 18:14:39

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback