9 feb

Veckan började med en kortdag. började 7 och slutade vid 13 snåret. Riktigt skönt, men det drar ju dock inte in så mycke pengar.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan under filten med kissekatterna och såg serier tills micke kom hem från jobbet.
Idag har varit en såndär superdag, har även haft den där känslan som sitter i kroppen då man är nykär. Har tänkt på Micke typ hela dagen idag, skickat sms och kommit på mig själv hur jag går och ler för mig själv när jag tänker på honom. Livet är underbart :) Inte för att jag inte är kär i honom i vanliga fall men det har varit extra mycke fjärilar i magen dom senaste dagarna.

Har haft lite svårt att somna om kvällarna sen i fredags av någon anledning. Så ikväll tänkte jag att jag skulle lägga mig liiite tidigare och bara se nån serie, titta lite på huset i broschyren, smörja in händerna och bara chilla. Och jag tror det fungerat bra för jag känner mig riktigt avslappnad och kommer nog slå igen ögonen om inte allt för länge.
Måste försöka "vila" så mycke som möjligt nu medans vi fortfarande inte har allt för mycket att göra. För om någon månad ska hela vårat liv ner i väl sorterade kartonger för att några veckor senare åka över den lilla bron till Obbola, Boställsvägen. Och sen packas upp på rätt plats. Jag längtar otroligt mycket till att få packa upp kartongerna men att rensa och packa ner i dom innan flytten känns inte sådär jättelockande faktiskt. Klart jag är peppad men så fort man börjar komma till dom där nedrans BLANDLÅDORNA så tappar jag totalt hoppet!

Ska värma min lilla kissen nu som verkar åkt på någon förkylning, för hon ligger här som sötaste missen i världen och nyser.

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback