15 Januari

Halva månaden har redan gått och jag kan säga att jag längtar otroligt mycke efter min Löön. Nog för att det säkert inte blir en så stor lön denna månad, har fått jobba rätt lite både december och januari. Så det blir att spendera pengarna väl nu :)

Den här veckan var det först meningen att jag bara skulle få jobba onsdag och fredag. Men istället fick jag jobba alla dagar utom idag. så jag är mer än nöjd. Tyvärr blev ingen av dom dagarna heldagar men jag får iallafall in timmar och det är jag väldigt glad för idag när det är varsling till höger och vänster.

Nu sitter jag och ser på Du är inte klok, Madicken. Så himla bra :) Min mamma sa alltid när jag och min syster var små att vi var så lik Madicken och Elisabeth när vi hadde på oss våra finklänningar och uppsatt hår.
Jag är verkligen ett fan av Astrid Lindgrens filmer och allt gott hon gjort under sin livstid. Tänk om alla gjorde ens 3 procent av allt hon gjort. Så bra sverige skulle se ut då :)

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och känna lugnet :)
Byebye

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback