16 Januari

Woohoo då var det äntligen fredag igen :) (Vinterns kallaste än så länge dessutom.)
Min bil var väääldigt trött  i morse då motorvärmaren inte slagit igång som den skulle och utetempen stod på -23 grader. Men igång gick den och vid maxi ungefär blev det lite värme i den. Alla som känner mig vet att jag inte gillar kyla nå speciellt mycket och idag var INGET undantag (jag önskade att jag var ett barn igen då man fick världens varmaste overall, tumvantar som man drog över ärmen och spände fast och en riktigt varm mössa. Eller alternativt att man slapp gå ut över huvetaget). Nu får solen bli lite varmare och tina fram gräset och min bikini...!!

Har jobbat med Maria idag och allt har gått himla fint, efter jobbet åkte vi hem till henne och sen gav hon mig en massage. Underbart, hoppas att detta nu får min huvudvärk att försvinna för ett tag. Hon konstaterade även att jag är väldigt sne och det syns väldigt väl om man tänker på det.
Tusen tack Maria, du är guld!

Har nyss kommit ut ur duschen och vi har sån himla tur att vi blivit bort bjudna på middag idag hos Peter och Linda. Och ett roligt plus var att även Tarja och Daniel var bjudna. Så det kommer nog bli en kanonkväll :)  Vi ska åka dit runt 6 så det är nog bäst att jag börjar göra mig klar så skjussen slipper vänta på mig.

Jag skulle vilja avsluta med att efterlysa bra kärleks komedi filmer. Eller ungdoms, college filmer, svenska som engelska :)

Ha en bra helg allihopa :)

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Hej honey :)

Vill tipsa om Wild Child, en riktigt bra ungoms/college/kärleks film :D Allt det du sökte :)

2009-01-16 @ 20:15:49
URL: http://leonnoah.babyblogg.se
Med vänliga hälsningar Anonym

hej snutt..

nyss laddat hem simple lies.. det är en thriller/romantik film.. inte sett den en men om man läser om den så verkar den ganska bra : )

hoppas ni får en kanon kväll.

Själv så fick jag inte vara kvar på jobbet på grund av den höga febern jag fick.. :( så jag blir hemma till eventuellt söndag kväll.. :/ Call me! LOVE YOU!

2009-01-16 @ 21:16:42
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Maria

Du är GULD du med vännen!! Hur skall jag klara mig på jobbet utan dig nudå?? Du måste nog be heidi att du med får komma till saneringen Kram och trevlig helg, filmerna ligger här och väntar på dig

2009-01-16 @ 21:59:09
Med vänliga hälsningar Anonym

Haha, ne försöker så gott det går.. du snutt tänkte din bakgrund, blommorna, någon speciell sida du hitta det på?

2009-01-17 @ 17:23:20
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback