20 Januari

Nu har veckan äntligen sparkat igång och jag peppar inför helgen redan :)
Ska nämligen på iksu spa på fredag med jobbet, det var våran julklapp. Sen på lördag ska jag ut och äta med Linda och Tarja, resten av kvällen är fortfarande i bestämd. Bio, party, vindrickning eller en sen fika? Det får tiden utspå.

Vi har haft tur i helgen för vi blev bjudna på mat i fredags, gjorde otroligt god kyckling hemma lördag, åt hos mamma och pappa i söndags, mickes föräldrar måndag och sen idag gjorde jag hemma gjord potatismos och kokt korv.
Tänk om det vore så varje vecka, att man bara blev bort bjuden hela tiden :P Började känna mig riktigt bortskämd där ett tag så det var tur att vardagen slog mig idag igen så jag inte hunnit sväva iväg alldeles för mycke!
Jag fick en extra söndag igår, blev ledig från jobbet och låg i soffan med katterna nästan hela dagen. Tog mig upp ur sängen strax efter 10 drack te och myste ner mig för att börja se serien Samantha who, och fastnade på en gång. Såg hela första säsongen igår... kunde bara inte sluta. När micke kom hem från jobbet och jag vanligtvis brukar stänga ner och ägna lite tid till honom så fick han istället trycka ner sig brevid mig i soffan och försöka dra åt sig uppmärksamheten :P Tur att jag nu är ikapp på säsong 2 så jag måste vänta en vecka mellan varje avsnitt.

Idag hade jag tänkt behålla städkläderna på då jag kom innanför dörren hemma och svepa över golvet en sväng med damsugaren samt skurmoppen. Men jag blev för slö då micke kommit hem tidigt från jobbet så det blev myskläder och mina alldeles rykande nya avsnitt av desperate housewives och gossip girl. Men något bra som jag lyckades göra idag var iallafall att stanna till på maxi och köpa hem bröd, mjölk, juice, oboy och sånna där livsnödvändiga saker. Så jag tycker nästan jag förtjänat ialla fall 1,5 knäpp av 3 :P

Tack så mycke för tipsen på filmer :) Keep them coming! :)

Och för alla andra som söker något att se så säger jag bara Samantha who

Nu ska sprina till plattan och slå på lite te sen fortsätta mysa ner mig, kanske sortera in lite kläder i garderoben, då gör jag ju något riktigt bra? Eller ska man göra ett snabbryck med damsugaren ändå, bara för att det är så skönt när det är gjort? Och så kanske Micke blir glad när han kommer hem och det luktar nystädat hemma :) Tror nästan jag spriger och gör det först.

Later dude :)

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback