25 Januari

Ännu en helg har passerat.
Spakvällen med jobbet var jätte härlig, nästa gång ska jag ligga lite längre i ljus rummet för det var riktigt nice.
Det blev bastande även på lördan då jag Linda och Tarja hade en tjejkväll . Dagen började med shopping och lunch på NK och sen hem för att göra tacos och dricka lite vin. Vi bastade, pedikyrade, skrubbade, färgade ögonfransarna, sjöng singstar och surrade massa tjejsnack!
Tack för en riktigt bra kväll :)

Micke hade jour hela helgen så han höll sig mest på hemmaplanen och höll ställningarna här.

Nu väntar ännu en vecka med jobb, men det känns nästan som att det inte är något att bli brydd över då veckorna går så himla fort så man hinner bara blinka till så är det helg igen. Väldigt trevligt:)

Ska fortsätta se filmen nu och jag kommer kanske lägga upp lite roliga bilder från lördan här i veckan också.

Bye bye and good night!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback