26 Jan

Nu var denna måndag färdig och jag har just gjort mig klar för att krypa till kojs.
Det blev en lugn och skön dag som faktiskt gick riktigt bra. Imorgon får jag nog däremot min första heldag sen typ i mitten av december så det känns också rätt bra. Att få in lite pengar till kontot för det ser inte så ljust ut.. tur man vet att det kommer rulla igång snart så man kommer in i den vanliga 8 timmar per dag vardagen.

Imorgon måste jag hinna ner på banken för att fixa min E-legitimation så jag slipper hålla på att logga in på internetbanken med engångskoder. För jag slarvar alltid bort dom där jädra engångskorten.. som jag gjort nu och jag har en hel del betalningar som måste komma iväg.

Jag har tagit ledigt nästa onsdag för då ska jag följa med min favorit på hennes stora dag :) Det blir nog en bra dag tror jag.

Jag vet inte vad det är med mig just nu, känns hela tiden som att jag längtar och ser fram emot något. Men jag har inget speciellt som står i almenackan som jag räknar ner till och inget stort på gång. Ganska skönt faktiskt att längta eftersom dagarna och veckorna går fortare :P

Köpte nått skummt kattgrejs som man skulle lägga på typ soffor och saker som man inte vill att katterna ska klösa på utan istället mysa med. Så fort jag tog in Maxi påsen till köket hoppade pumba upp och grävde ner huvudet i påsen för att få reda på vad det var som luktade så mumsigt ( själv känner man ingenting). Och för att testa hur katterna reagerade så la jag lite av det där grejset på katt trädet och katterna blev som galna. Rullade runt och strök sig efter katträdet. Helt sjukt roligt att titta på. Undrar om jag just köpt katt knark? haha. Jag förväntade mig en reaktion men inte en sån humoristisk en :D

Nu väntar kudden och min lilla familj på mig i sängen så det är bäst jag går dit.

Good night

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

Men hej & hå! Vad är det för kattknark? Hahaha!?

2009-01-26 @ 22:31:31
Med vänliga hälsningar Anonym

Men, ja vet va du längtar efter.. MEEJ såklart! :)Och miljoners tack för att du följer mig nästa onsdag!! Är äckligt nervös, men de känns mycke bättre när jag vet att du ska me :)

Men du, kan jag och Sam få låna lite katt knark, se om toke blir nå mysigare utan sina klor :)

2009-01-27 @ 07:00:58
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback