28 jan

Huvudvärk, idag är det huvudvärk som gäller.
For hem från jobbet vid hav 10 för då hade jag kämpat färdigt.. Inte lönt att vara kvar och städa byggstäd om man inte blir nöjd med resultatet och någon annan sen ska måsta springa efter och göra om saker som jag slarvat eller glömt bort pga att mitt huvud bultat istället för att fungera.

Jaja nog om dom den tråkigheten, sånt händer ju ibland.
Sprang in en snabbis på banken för att ÄNTLIGEN få min e-legitimation fixad innan jag skulle krypa ner i soffan för att vila bort huvudvärken. Som tur var öppnade dom halv 10 och det var ingen människa före min i kön så det gick himla fort och när jag kom ut från  banken så kände jag min lite taskig. För det stod en man med svullna ben, en käpp och en konsum kasse och frågade om han kunde åka med mig till Eriksdal, men pga min otroliga huvudvärk och min väldiga längtan till min soffa och total tystnad så sa jag att "nej jag ska tyvärr åt andra hållet och har lite brottom till jobbet..." I lied!
Nu så här i efterhand så känns det lite dumt, för det tar ju inte speciellt lång tid att köra dit. Men jag kände i stunden att jag faktiskt inte hade någon ork alls. Jag får gottgöra med en anna god gärning nån annan dag.

Nu ska jag stänga ner datorn en stund och se till att huvudet blir helt 100 igen så jag kan göra något nytta här hemma!
Imorgon är det torsdag och efter det vet ju alla vad som händer, då är det heeeelg igen!! :)

Började nyss en film Not another teen movie som jag tror jag ska försöka se lite av!

XOXO

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback