30 jan

Sådärja, nu var det fredag igen.
Dagen höll på att börja riktigt illa, jag ställde klockan på snooze efter att den ringt första gången, vilket inte alls är så ovanligt. Men idag när jag somnade om så somnade jag med telefonen i handen vilket resulterade i att jag troligtvis stängde av den i sömnen.... Vaknade av mig själv kl 06.31, panik upp ur sängen. Slängde på mig kläderna, borstade tänderna och drog på lite mascara i ett enda steg. Ut genom dörren och sen var jag på plats på Backen 07.03. Galet så snabb jag är när jag måste :P

Sitter nu här framför tvn i mjukisar och ser på Lets dance. Såå mycket som jag längtat efter att bara inte göra något.
Har laddat upp med cola, chips och filt :) Katterna ligger också här och ser på tv med mig.
Micke drog nyss iväg och ska spela hockey med några av sina kompisar. Kul kul, men jag trivs bättre här :P

Igår kväll låg vi i soffan och sappade bland kanalerna och hittade inget riktigt kul att se ( hade planerat att se Lyxfällan men icket, våran 3a har sagt upp sig så det blev inget av) Men då hittade vi en film som jag först blev lite skeptiskt till då det stod att det var en Thriller, jag var nämligen mer sugen på att antingen bara tom se på tv eller se nån kärleks film. Men eftersom inget annat av värde sändes så blev det den filmen.
Jag blev impad igår IGEN, den filmen var riktigt bra och jag kan rekomendera den.

Den heter Disturbia


Thriller från 2007 med bla Carrie-Anne Moss, David Morse, Sara Roemer, Shia LaBeouf m fl. Efter att hans far gått bort blir Kale tillbakadragen och hamnar i trubbel med domstolsbeordrad rumsarrest som påföljd. Hans mor, Julie arbetar natt och dag för att försörja sig och sin son men får bara ett likgiltigt bemötande. När det känns som om huset krymper börjar Kale ägna sig åt voyeurism och börjar hålla reda på vad hans grannar sysslar med. Detta leder till misstankar om att en av dem är en seriemördare. Är det så eller är det bara Kales vilda fantasier efter att ha suttit inspärrad så länge?


Ska fortsätta se Lets dans nu och se när Kitty dansar runt på golvet. Hoppas också att ni gillar mitt nya utseende på bloggen.
Ha en super bra helg.

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria Olovson

Tja snyggo, va fin sidan har blivit....jag vill oxå ha så men jag får inte till det KRAM vi ses kanske imorrn :-)

2009-01-30 @ 22:58:50
URL: http://mariaolovson.blogspot.com/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback