6 Januari

Det nya året har kommit och jag har redan fått en stor lycka!
Vi har äntligen fått våra tv kanaler, så ikväll har vi bara legat och myst framför tvn med tända ljus och ett glas vin.
Våran förra box slutade fungera i runt maj juni nån gång, och sen dess har vi varit helt utan kanaler, inte ens 1,2,4 har vi haft. Men nu äntligen har vi nästan alla kanaler så imorgon på min lediga dag ska jag dra ner all skit från vinden (det behöver gås igenom) och sätta mig framför tvn och bara glo.

Lite jobb nu men jag ska iallafall jobba onsdag torsdag och fredag så det blir jätte bra. Sen hoppas jag att det börjar dra igång igen på riktigt. Behöver verkligen pengar nu, har så många planer nu här framöver. Roliga saker kostar ju tyvärr pengar i denna värld.
Måste dessutom dra mig i kragen och besöka min optiker för att kolla ögonen. Har kännt att synen svikigt mig väldigt mycke nu det senaste halvåret och så nu är det bara till att bita i det sura äpplet och köpa ett par nya fina glasögon så jag ser texten på tvn igen... ( nu när vi fått vårn tv tillbaka så kommer det verkligen att behövas!!)

I övrigt har vi bara njutit av ledigheten tillsammans under storhelgerna som varit här dom senaste veckorna.

Fick finbesök idag när Tarja kom över på en kopp kaffe. Vi surrade ikapp och hon ger så mycke glädje att man känner sig pigg och glad när man pratat med henne. En otroligt fin människa!

Nu släcks tvn i vardagsrummet och jag antar att Micke håller på att göra sig klar för sängen också så nu blir det
God natt :)

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

ålderstcken, ålderstecken !! :)

2009-01-06 @ 01:48:52
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

Jag vet.. och vet du vad Sam kallade mig idag !!!!

nått i stuk med fnittrig/darrig hamster .. när jag är påväg att försäga mig!!!

2009-01-06 @ 15:58:26
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback