7 Januari

Jag vet inte om det är att jag blir allt äldre och visare(?), och att allt börjar ordna upp sig för mig. Jag känner en sån stark känsla av totalt välbehag på min fritid nu för tiden. Jag känner mig trygg och har en lugnande känsla som går genom kroppen. Det är en riktigt skön känsla för jag tror inte jag kännt såhär förut.

Den 26 ska jag och Linda unna oss lite tjej lyx vilket gör att jag kommer känna mig finare även på utsidan :) Ska bli mysigt att få en liten surr stund med Linda, för nu det här året som dom byggt sitt hus har dom inte haft så mycke tid över för oss eller för andra heller för den delen. Jobba heltid och bygga ett hus  tar ju all tid på dygnet (all kredd till er) Men nu när huset äntligen står på plats (och jag måste säga att det blev himla fint) så finns det lite tid för vänner igen :)

Fick just ett sms av micke där han skrev att årets skoterfest tydligen är på lördag... jag var inte alls sugen på fest och jag funderar faktiskt starkt på att vara nykter. Eller bara ta något glas vin till maten och sen prommenera hem igen.

Ikväll har jag bökat bort det sista spåren av julen i våran lägenhet, och kollat över bråtet på vinden. Det såg faktiskt bättre ut än vad jag trodde. Måste bara skaffa några kartonger att stoppa lite kläder och skor i. Men det får ske en annan dag för ikväll ska jag bara ligga här i soffan framför tvn med tända ljus, min kopp te och mina vindruvor. Vila upp mig inför morgondagens jobb:)
 
Nu ska jag fortsätta glo på top model

Kisses and hugs

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

alltså, becca.. måste jag komma och slita loss dej från soffan när jag e ledig för att få va me dej :)

2009-01-07 @ 23:21:57
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

Ja, de har vi.. :o)

med det är bara det ordet :o)

Minns inte när jag kände mig så här glad sist..

2009-01-09 @ 03:34:29

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback