9 Januari

Fredag fredag och åter fredag :)

Har varit på middag hos mamma och pappa ikväll och kollar lite på lets dance premiären. Helt okej startfält tycker jag och jag tror dom kommer få ganska bra tittar siffror i år.Vid halv 11 så tackade vi för oss och tog en prommis hem det var  skönt och uppfriskande väder ute. Perfekt kallt ute, gick utan vantar och mössa och frös inte = väldigt behagligt.

Börjar sakna min Terhi mer och mer, våra scheman går oftast om varandra nu för tiden, och då vi väl är lediga samtidigt så kommer det något emellan eller så är vi trötta och slitna efter arbetsdagen.
Jag har själv varit trött och väldigt hemma kär nu den senaste tiden vilket säkert är en orsak till det hela. Men veckan efter julledigt är väl alltid lite tröttsam innan man kommit in i gemet igen!


Resten av kvällen blir det nog bara soffläge och sen sängen. Måste vara utvilade till imorgon så vi inte somnar efter middan på omberget, det vore ju dumt!

Hoppas ni har en bra kväll!
Tack  & hej :)

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

saknar dej också gumman.

men på tisdag tar vi midda och spelar lite Wii :)

prata ikapp oss lite..

2009-01-11 @ 17:26:01
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback