då vare söndag igen

Hade velat ha en till dag att sova ut på men jaja, man kan ju inte få allt.
Och när veckan som kommer är slut går babe på semester. Vilken himla lyx!!! Men jag ska inte klaga, det innebär ju att det bara är tre veckor till min egen mini semester.

Igår blev det mys här hemma med Camilla och Desire. Satt ute hela kvällen och drack lite vin och surrade massa skit. Vi hade vattenkrig med Oliver och blåste såpbubblor. Härligt härligt.

Idag vet jag inte alls vad det blir, skulle tippa på en lugn dag hemma för att ladda inför veckan vi har att möta!
Igår när jag skulle gå över gräsmattan så trampade jag på något som gjorde så oootrooooligt ont. Drog ut något svart ur foten och jag skulle tippa på att det var av antingen en geting eller en humla. AJ AJ.. Så foten blev ganska svullen igår när kvällen närmade sig, och gjorde jätte ont att gå på. Idag känns det dock lite bättre, men det är fortfarande lite svullet och micke säger att han ser något svart i foten som vi senare ska försöka operera ut. Så förhoppningsvis så blir allt till det vanliga innan kvällen igen :P Helt sjukt, men det är ju min vanliga tur....


Nu ska jag försöka slita upp grannen tror jag, för micke är iväg och kör lite vattenskoter med sjöräddningen.

Puss och kraam

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback