Händelserik vecka

Nuså, bara två arbetsdagar kvar, sen är det baske mig semetser för mig! ÅÅÅÅHHH hittar inte ord för hur mycke jag längtar!!

Idag var vi med Athos hos läkaren, han var jätte duktig och läkaren sa att han hade öroninflamation samt en hudinflamation.. hudinflamationen har dykt upp bara för nån dag sen den också, men idag var han alldeles röd prickig...
Så vi kom hem med 2 olika öron droppar och lite antibiotika i pillerform. Så vi håller tummarna nu för att allt försvinner och han blir en frisk och pigg valp igen.
Försvinner inte utslagen så sa han att det troligtvis är någon form av allergi, men som sagt så hoppas vi att det går över nu inom kort.

Efter läkarbesöket så mötte vi upp Emmy med 3 av hennes hundar och Pia med hennes Eddi i ljumviken. Athos och Eddi ska nämligen ställas ut på samma utställning i Skeå så det är verkligen toppen att vi får lite hjälp av Emmy som varit med i gemet ett tag. TACK EMMY!
Kändes kul för mig att få lite större bild av vad som förväntas av oss när vi väl kommer dit. Eddie var jätte duktig och det märks att Pia laggt ner mycket tid på att träna sin duktiga gosse.

Efter träningen tog sig killarna ( doggsen) ett dopp och sprang lösa och lekte. Härliga tider.

Nu däremot ligger han och sover så söt som han är. Majsan och Pumba ligger med mig här i sängen och ska se film.

Puss och kraaam

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Va så roligt att träna tillsammans i kväll! :) Och tack för de värmade orden, du är gullig du! Athos var juh kanon duktig han med, lillen! Roligt att grabbarna lekte så bra ihop också! :)Kramis!!!

2009-07-28 @ 22:14:05
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback