har hunnit lugna ner mig lite nu

Började skriva ett inlägg här tidigare i kväll, men som tur var kom Evelina förbi och fick mig att tänka på annat en stund.
Lite nu och då dimper det ju ner några kedjebrev, jag brukar ibland öppna dom men inte allt för ofta skicka dom vidare. Då ska det vara något speciellt, men hur som helst när jag öppnar mailen idag så har jag fått ett kedjebrev av en vän. Jag skummade igenom det lite och såg att man skulle skriva på en lista, och att det fanns några länkar med i mailet. Så jag klickade på länken och möttes av en sån otroligt grotesk och genom jävlig syn. Den där hemsidan gjorde mig så jävla arg att jag inte viste vart jag skulle ta vägen.
Det fanns ett klipp på super söta och fina hundvalpar som blir halft ihjälslagna med påkar och svingade ner i backen... och sen flås dom levande. Så i slutet fick man se en hund som var helt utan päls som blöder i ansiktet och kroppen och blinkar lite försiktigt. Öven de lilla jag såg av själva avskalandet av skinnet så sprattlar hunden och svansen far fram och tillbaka.
Detta vet något av det värsta jag sett faktiskt. Helt jävla otroligt att man kan leva med sig skälv efter att ha utfört en sådan grej.....
Som ni märker så är jag fortfarande riktigt förbannad och skulle vilja åka ner till landet där detta utförs och hämta hem dom så gudomligt söta vovvarna. Och sen vad man skulle vilja göra med idioterna som jobbar med det dära kan man nog inte skriva i en blogg. Helt jävla otroligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Jaja, ska försöka skaka av mig det jag såg och berätta om våran underbart goda middag stället.
Micke bjöd med mig på Allstars ikväll, och det var jätte god mat. Gillar man vitlök ska man absolut testa deras vitlöksbröd.... Mumms säger jag bara.
Jag åt en kykling burgare och micke åt nån "las vegas strip" grej... En köttbit, majskolv, grillad tomat, lantstrips. Efter det så delade vi på en choklad pannacotta men jag var så mätt att jag nästan bara åt bären som låg uppepå :P


Nu kallar sängen på mig, kommer nog bli lätt att somna kväll då man ätit sig så sjukt mätt för bara dryga timmen sedan.

Tack för ikväll min älskade Micke! :)

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Sandra

Tack vad snällt :)

2009-07-14 @ 09:38:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback