Härliga tider

Athos började dagen med att kissa på våran rya imitations matta när jag stod där med ytterkläderna på och kopplet i handen ca 1 meter bort.. Suck.. Sen 15 min efter vi kommit in från en lång prommis så väljer han att bajsa i köket. Härliga tider!

Nu sover han som ett litet barn igen, så söt. Han kommer nog vakna snart och då ska han få käk och sen blir det en prommis igen! Micke har åkt till Lycksele med Peter och Johan och kommer nog inte hem förän sent i natt. Så jag och Emmy passar på att ha en liten tjej vindrickar kväll! Det blir nog myspysigt! :)
Nu ska jag försöka vila en liten stund innan det är dags för en kisstur!

Puss och kraam

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback