Hej och hopp

Har haft fullt upp de senaste dagarna. För er som inte redan vet det så har vi utökat familjen :)
Vi har köpt en liten amstaff som heter Athos, och ni kanske förstår att han tar upp lite av våran tid just nu :)

Han är helt underbart vacker och han går bättre och bättre ihop med katterna också. Han går mycke utan koppel och han är jätte duktig. Men han är ju bara en valp och har fortfarande mycket kvar att lära :D Vi ser väldigt mycke fram emot framtiden nu.Weehooo. och inte minst ser jag fram emot min semester då jag kan få träna honom och umgås en hel vecka! Vakna sent på morgonen, för Athos är en riktig lång liggare. Iprincip omöjligt att försöka få honom att gå ut där vid 6 tiden innan jag åker till jobbet nu. hehe. Men men det kommer väl med tiden!



Våran sötnos



Sovandes i Dessis knä, himla varmt och mysigt!



Efter en helkväll hos grannarna så är man så trött att man vill bli buren hem till bädden!



Nu ska vi busa här inne eftersom regnet öser ner ute!
Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Prupp

jag har sagt det förr och säger det igen, Micke kan drömma om att detta kommer bli en mördarhund. han är ju väldens gosigaste kelhund. haha, köpt rosa bajspåsar än?

2009-08-14 @ 09:07:15

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback