jag älskar min baksida!

Sitter just nu mätt och belåten ute på våran altan. Lyssnar till barnens skratt och ljudet som björkarnas löv gör av vinden. Har nyss hängt ut en tvätt på sträcket som för övrigt luktar riiktigt gott. Det enda jag saknar nu är en kopp kaffe och möjligtvis någon att sitta och njuta med.
Micke är ute med sjöräddningen ikväll igen. Men han trodde att det skulle bli en kortare sväng så det går ingen nöd på mig. Tycker det är riktigt roligt att han hittat en hobby, som inte kostar pengar och som hjälper folk i nöd :D Ganske hett faktiskt :P

Nu kör grannen igång gräsklipparen igen, åååh vad jag älskar sommaren. Just det, vet inte om jag skrivit ut det här än, men jag har iallafall köpt mig en jättefin kamera. Den används flitit. Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder som vi tog i helgen.. (PSSSST, visst klickar ni på dom så dom blir större? )

Grannkärlek


Favoriten


Såpbubble time


Vi startade vattenkrig


Vi smög oss på Oliver och hans tjejkompisar, och anföll med massa vatten :P


Vi värmde självklart upp inför vattenkriget :D


Vissa förlorade...


...och andra vann


Dessi spelade dator ända in på seena natten


Dagen efter var det gräsklippar rally som gällde



Både Pumba och Maja var även dom helt nöjda med kvällen :)

  

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback