Men hallååå

Liite kommentarer kan man väl få iallafall? Börjar nästan kännas som att jag sitter och skriver min egen dagbok som ingen annan kan läsa...


Eftersom vi är så äventyrliga av oss så åker vi till Åsele imorgon efter jobbet. Sweet.
Ska bli riktigt roligt faktiskt, och det känns ganska lagomt att åka dit och bara sova en natt. Så när jag slutat jobbet imorgon så är det bara att köra gasen i botten hem, slänga sig i duschen, ta en macka i farten mot sminkväskan och sen packa en liten bag med grejer för att sen köra mot Åsele. Lät som att grannarna har hållit en plats åt oss på camåingen så det blir nog roligt!

Men allt detta händer bara OM det är fint väder där imorgon.. vi känner oss inte så sugna på att åka mot regnet. Annars stannar vi hemma och firar in att Mickes semester börjat på riktigt. Hans sista arbetsdag var ju idag men han har sjöräddnings jour så han kan ändå inte åka iväg eller ta sig ett gott glas vin. Så imorgon då blir det myspys vart vi än befinner oss :)

Ska sova nu så jag orkar upp och kan jobba i speed 150 imorgon :P


Puss och kram och hoppas alla har en riktigt bra helg!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Len

Jag läser vsrje dag! Har ju to m dig länkad från min blogg! =)

2009-07-18 @ 08:34:46
URL: http://www.lillalen.blogspot.com

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback