Min lilla vän!

Min stackars lilla bebis har öroninflamation!
Han sover som en stock nu, och innan Mickes prommis så sov han 4 timmar i sträck. Han är totalt utmattad men har än så länge ingen feber. Hoppas han klarar sig till på måndag, annars får vi ringa farbror docktor imorgon för att få en akuttid.

Tycker så synd om min lilla bebis som ligger och sover men vaknar av att han kliar sig så mycket i det stackars örat att han gråter av smärta och vaknar :(
Jag har försökt att tvätta hans öra och då blev det mycke bättre men han har fortfarande ont :/ Det är inte lätt när man är liten... Meeen som sagt, blir han sämre imorgon så ringer vi akutnumret och åker in på en gång!

Hoppas alla som inte har sjuka hundar sover så gott och har haft en rolig kväll!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Stackars liten. Ajajaj!

Kram från mig!

2009-07-26 @ 09:50:23
URL: http://piiiias.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Emmy

Pussa på lill killen från mig!



Du/ni ska se att han kommer snabbt bli bra igen man brukar se effekt/verkan efter att ha droppat kortison efter ca 2-3 ggr :-)



Ringer dig sen.

____



Tack för i går var super trevligt med våran tjejvindrickar kväll! Det ska vi absolut göra om. Och om ni inte åker på fredag så är vi här hos oss så får grabbsen vara hundpassare. :-)



Kram

2009-07-26 @ 14:00:43
URL: http://kennelgnistra.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback