Stugan och storsjöyran

Igårkväll kom vi fram till stugan. Och idag har jag börjat min UNDERBARA semester.
Har redan hunnit vara ute på ängarna och lekt med Athos, och han älskar att vara här. Han får springa fri och lukta på massa nya ställen :D
Ikväll kommer även Daniel och hans kompisar hit, har försökt locka hit Micke och Kim också men vi får se om dom kommer. Dom har varit på sverige semester och ja, det är ju några mil hit från sundsvall där dom nu befinner sig. Men det skulle vara hiimla roligt om dom orkade ta sig hit.
På lördag är tanken att vi ska dra oss in till stan och storsjöyran. Hoppas vädret håller i sig och att man kanske stöter på några vänner. Något som skulle vara riktigt roligt är om jag skulle stöta på Helen, min bästa vän genom mellan och högstadiet. Sen flyttade hon tillbaka till Östersund och kontakten blev försvann nästan helt. Så det skulle verkligen vara super roligt om man skulle råka springa på henne.

Nu ska vi ut och skjuta luftgevär bakom stugan...

Puss och kraaaam

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback