11 juni

Jag blev inte pigg av att vika in tidigt igår :/ skiiit. Har gått som en zombie hela dagen. Och där strax efter lunch gick ögonen helt seriöst i kors... haha. ( några av er som läser detta har ju med säkerhet sett mig på morgonen och vet att mina ögon verkligen har svårt att titta åt samma håll :P )
Ska försöka somna ännu tidiga ikväll för i helgen tänker jag banne mig inte bara sova. Måste ju hinna leva också!

Micke var ute med våran grannes hund igår, och som tack så fick han en glass låda med hemmagjord rostbiff. Dom hade fått så mycke över efter att ha hållit en klassfest för en av deras barn... hehe så himla söta dom är :D Så det blev rostbiff med potatis sallad och rivna morötter till middag idag. Mumms! Neil är riktigt duktig på mat har jag hört och han lyckades verkligen med köttet! 
Min dukiga karl är ute och mekar med bilen nu så jag ska kunna köra den utan att hela kvarteret behöver vakna när jag åker till jobbet imorgon. Härliga tider. Däremot är det städ torsdag idag och jag har tappat farten... igen... Ska dra damsugaren och skura, för resten gjorde jag bort igår. Så de tär väl egentligen inte så mycket att klaga över antar jag.
Sen ska vi nog över till anthon och pia och se hur det går för dom i huset och flirta till oss en kopp kaffe när vi lix är där. Två flugor i en smäll :P

Som bekant så tog ju syster studenten igår, och där vid halv 3 på natten när hon väntade på skjussen hem så kom en kille fram till henne och vräkte ur sig "står du här ensam ditt jävla luder" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad fan säger man, vissa är fan födda till idioter. Det var en av de mest minnesvärda kvällarna för henne och sen kommer ett sånt där pucko och ska avrunda kvällen med en sån där kommentar.


Hur som helst, nu ska jag rocka fett med damsugaren så jag får upp lite värme i kroppen.



Puss och kram allihopa


Kommentarer
Med vänliga hälsningar ammizz

fin profilbild! :D

2009-06-11 @ 19:48:30
URL: http://ammizz.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback