4 JUNI

Jahapp då var vi åter där igen.. väldigt glest mellan mina inlägg. Men ja, det var varit rätt mycke nu och sen tappade vi vårat internet för en stund. Men heeey, Iam back!

Har just krypit in i morgonrocken efter ett varmt och härligt bad. Har stått på stan i kylan och kollat på vackra syster och Johan som har bal ikväll. Dom var skiiit snygga som vanligt. Dock riktigt kasst hur arrangörerna la upp hela den dära " hoppa ut ur bilen grejen och posar platsen".... Jag kan säga så här... jag såg INGENTING! Nått huvud ploppade upp i några sekunder då och då men sen inget mer. Såg inte en bil eftersom vi uppenbarligen stod på fel sida. Men upplägget dom hade tänkt verkar ju ha varit att vill du se posar stället så kan du inte se bilarna och tvärt om. Jag stod inte alls så långt ifrån själva entren till idun men såg ändå ingenting. Så efter att jag hörde att snyggingarna gick in så smet vi därifrån. Fy skämms umeå för ännu en kass annordning. Får bara hoppas att maten och resten av kvällen är bättre för dom. Något positivt som iallafall jag kan tycka var att det gick snabbare i bilkön. Det är ett PLUS! Ska ringa syster imorgon och höra mera om vad som hände under kvällen. Ska försöka fixa mig någon bild att lägga upp också.

Nu vill jag att babe ska komma hem. Han jobbar em och har jour i veckan. Så nu är det bara drygt 20 min kvar tills han dyker ingenom dörren. I like! Tycker inte riktigt om att äta middag själv och sitta här hemma ensam. Tur jag har katterna iallafall!

Nåja, vad har hänt sedan sist jag skrev då.....
....Maria kom förbi, och som inflyttningspresent fick vi hennes hemma gjorda snickers kakor ( måste säga att dom är obeskrivligt goda) och chokladbollar. MMMM
....Jag har jobbar på massor både på jobbet och här hemma. Putsat fönsterna som tapetserarna skitade ner så man knappt såg ut genom dom.
....Sätt klart säsong 3 av One three hill.
....Gjort bort allt utom 2 dagar på denna arbetsvecka.
....och sist men absolut inte minst förklarat för min älskade darling hur mycket jag älskar honom en massa gånger :P

Med andra ord så är allt ruggit bra här på Boställsvägen i obbola. Skulle bara vilja ha EN dag riktigt spö regn sen önskar jag mig stråååålande sol :D

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Farfar Sture P

Det kunde man räkna ut på förhand att det skulle bli trångt på stan. Det var väl trångt för nått år sedan när du själv var med i bilkön på Nolia.

Vilka fina bilder du fick med. Har även en snutt vidio också som visar paret i den fina blåsten och den fina bilen de åkte med.

Föresten vilken fin bloggsida du har! Sov gott!

/Sture P

2009-06-04 @ 22:59:55

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback