5 juni

Hur kan man vara så glömsk... Jag visste att syrran skulle ta studenten och allt, men inte att det var redan nu.... Jag lever ju fortfarande kvar i månad april för tusan! Så istället för att berätta för syster yster att det kommer bli lite förändringar angående mitt firande av hennes underbara student på onsdag så skriver jag det här istället. Då kanske hon hinner lugna ner sig innan hon kommer hem från stugan på söndag :/ Soooo sorry :(
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja pruppi, jag förstår att du känner hat. Men jag försökte verkligen ta ledigt från halv 12 men fick inte.... Men jag har två alternativ som du kommer få välja mellan. Hoppas något av dom blir bra! 
Jävla skit!!!!!!!!!!!


Nu har jag dessutom kommit in i depp timmen för kvällen,jag är trött och less, maten blev inge bra,, städningen är bara halvbörjad, Micke är med sina kompisar i garaget och har kul, det finns hur mycke som helst att göra här hemma men jag sitter ändå i mjukisar framför datorn och surar.
Vilken kanon fredag, trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Syster

jag känner en viss känsla av hat just nu.

2009-06-05 @ 17:09:01

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback