7 juni

Så galet dumt.. jag har alltså haft jobbarhelg i helgen vilket innebär att jag jobbar veckan +lördag. Ledig söndag och sen jobb till fredag igen. Alltså har jag EN vilardag på 12 dagar då jag kan sova huuur länge jag vill. Men vad gör jag? Jag vaknar halv 8 och kan inte somna om. Har hunnit vattna blommorna, startat en tvätt och vikt tvätten från igår och diskat lite tyst så jag inte ska väcka Micke.

Någon som vet vart man kan köpa ett bra start kit för att göra gel naglar? Jag skulle vilja efterlysa det!

Igår kväll var en riiiktigt tråkigt kväll, ungefär som fredan va. Men efter fotbollen kom älsklingen hem och då blev det massa mys och Kustbevakarna resten av kvällen. Så då blev det lite mer värt, älskar våra myskvällar. Tända ljus, och den där famnen som jag får lägga mig i är den tryggaste famnen i hela världen. När jag ligger i den känns det som att inget ont kan hända mig. Det är min trygga plats i livet, där jag hamnar för att få nära kärlek och samla kraft.












Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback