8 juni

Den här  veckan kommer vara en riktigt bra vecka tror jag. Syster tar studenten på Onsdag så imorgon ska jag en sväng på stan och hitta någon pressent till henne. Något riktigt fint ska jag försöka hitta! Någon som har nått bra förslag?

Sen i helgen ska vi till vännäs och fira Noah i efterskott. Sen har vi också insett att det är Obbola Marknaden också, vilket kommer bli hel mysigt. Marknad  på dagen, sen grillning, öl och obbolapubben på kvällen. Real nice!

Sängen kallar, puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria

See u at the pub then :-) (om inte frida får för sig att trilskas ;-))

2009-06-11 @ 12:19:06
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback