9 juni fortfarande

Mitt te är klart men för varmt för att kunna drickas än. Vaknade med lite ont i halsen i morse så jag tänkte att jag skulle försöka skrämma bort bakterierna med lite te och honung :P

Jag fick ett litet underligt mail på apberget. Jag är inte så ofta inne där nu och jag blir lika chockad när någon skrivit till mig.
Hur som helst, detta var vad jag fick..

"Hej Om det finns finnas en sökfuntkion där det stod "Icke ytlig" så skulle det bli noll träffar, inte sant? "

Jag förstår inte riktigt vad killen menade när han skrev detta.. skummt iallafall.


Ska sova lite nu så jag är pigg och utvilad inför imorgon.

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback