Ännu mera solsken

Det känns så bra att vakna upp på mornarna nu när man möts av solsken. Det gör verkligen hela min dag, så ibland undrar jag faktiskt varför jag bor i detta landet. När jag är en sån sol älskare! :D Men allt har väl sin charm antar jag!

Kan ju börja med att berätta att micke nu flyttat ifrån mig....

....han har så svårt att sova om nätterna i vårat sovrum då det blir väldigt varmt. (Tom jag tycker att det är fööör varmt) Så han bestämde sig för att fixa en  madrass och flyttade ner till vardagsrummet. Kommer kännas jätte konstigt att gå och lägga sig i natt då han inte ska sova här med mig :S Får se hur långvarigt det här blir med att han ska sova där nere:P

Annars flyter allt på great, hade firma fest i lördags så temat var punkare. Som ni säkert vet så visst kan jag klä ut mig men inte till punkare, helgen för wheels, middag på rex och femkamp i broparken. haha så jag rockade bara till mig lite. Ganska spännande ändå att se folks blickar på en större grupp som vi som ser lite annorlunda ut. Både positivt och negativt självklart.
T.ex en tjej vid vårat bord som slog ut ett glas när vi satt på rex uteservering, hade hon varit sitt vanliga jag, snygg och "vanligt" klädd så hade folk bara tittat dit och sen återgått till det dom höll på med igen. Men våra bordsgrannar vände sig om ett flertal gånger och grymtade till oss. Hmmm?!
Femkampen gick superbra för mitt kungliga lag, första tävlingen bestod av att alla lagmedlemmar skulle halsa en öl/cider var och laget som fortast hade vänt upp och ner på sina burkar vann. Så där sattes ribban för kvällen. Vårat lag hade mest poäng efter tävlingarnas slut så vi kammade hem segern :D Sen firade vi med en vinnarbild uppe på Apberget! Det blev en lång och väldigt rolig kväll! Hoppas på att få lite bilder som jag kan lägga ut här snart :D

Nä det här ska inte behöva bli en uppsats så jag börjar avrunda nu..


Njut av solen och värmen nu medans vi har den!

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

Hej Becca!



Har ni planerat något den semester veckan då?!. Jag får semester v.31 och har då 6 veckor.



Du, hur ser din kommande helg ut, tänkte typ lördag?!

2009-06-30 @ 07:52:27
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback