Äntligen äntligen äntligen..

..trodde nästan inte att det skulle bli någon helg denna vecka. Som tur var blev det ju de tillslut, men det kändes som att det tog en evighet.

Snart är denna fredag slut och vi har haft ritktigt trevligt ikväll. Började med middag hos mor och far med hela familjen. Det var nice, sen tog vi en lite prommis till Pia och Anthon där Jonas, Maria och Johan satt och drack lite öl. Vi lyssnade på musik, surrade och bara njöt av att vara lediga.
Och nu ligger jag här i sängen redo för att säga Good night men jag kände att jag måste skriva ett par rader först. Micke drog vidare in till stan men jag kände att jag absolut var redo för att sova.
Imorgon väntar en full dag, Mickes kusiner kommer förbi på besök, sen blir det obbola marknaden, strömpilen och sen kommer det några kompisar hit och ska grilla :) Öl, mat, musik och gott sällskap är några ledande ord, och inte minst Obbola pubben som vi sen ska vidare till.

Söndan består absolut av en rejäl sovmorgon och sen ska vi nog försöka ta oss till vännäs (en vecka försent) på 1 års kalaset.

Sov gott allihopa

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback