Filmtips

Kvällens film blev:



"Vad ska en patetisk ynkedom till karl ta sig till som står i begrepp att avtjäna sitt fängelsestraff tillsammans med våldtäktsmän, barnmisshandlare och seriemördare? Jo, han söker upp första bästa skorpionätande kung fu-mästare och lär sig lite seriöst självförsvar i värsta Kill Bill-stil!"

En rolig film faktiskt :D Kan rekomendera den!

Såg även denna tidigare i veckan :


"Fotografen Leon Kaufman kämpar för att få sitt stora genombrott. En fotoserie från tunnelbanans underjordiska mörker där livets ljud drunknar i det mördande larmet från tågen. Och där Leon steg för steg närmar sig den brutale seriemördaren Mahogany. Med kameran som sitt enda vittne …"

Inte alls en film i min smak, så den här får ej några rekomendationer från min sida!


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

hej hej! Du har helt rätt min kära vän, jag fyller år den 21 juni! Min vi firade min födelsedag förra helgen eftersom min familj har åka till fjällen.. :D

2009-06-16 @ 14:33:36

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback