Midsommardagen

Det blev ju jätte bra igår, jag tog klänningen iallafall! Och det var tur de för när vi kom till festen var det ju strålande sol och vindstilla så mina lätta kläder var perfekt.
Maten var jättegod, lekarna var roliga, snaps visorna var jättekul och alla hade ett riiktigt bra humör. Tråkigt bara att Micke fick rycka ut till fabban och jobba ett par timmar efter middan. Men det ger ju iallafall pengar så man får se det positiva i det hela.

När vi kom hem så gick vi över till grannen där vi hittade svärfar och några fler kuliga typer. Så det blev rätt sent igår, men det är ju bara midsommar en gång om året, och jag hade mycke skoj! :)

Nu har Micke just åkt ut på ännu ett larm, och jag hoppas verkligen att han får sluta i tid så han kan följa med till mamma och pappa på Tacos. Mamma fyller 41 år idag så stort grattis till min älskade mor :D

Idag så vaknade jag och kände att jag ville att Isabell skulle vara här, jag ville ha en mysdag med några bra tjejfilmer och bara vara. Jag känner det fortfarande. Jädra skit, hon som sitter med vänner i Örträsk och partar. Aja får haffa henne nån annan dag här när hon kommit hem.

Tror nästan jag ska ringa till mamma nu och höra om inte hon kan komma och hämta mig.

Puss och kram och önskar alla en trevlig helg :D

Kommentarer
Med vänliga hälsningar jasmingz.blogg.se

snygg blogg :D

2009-06-21 @ 12:23:47
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Carro

Hej! Träffa syster din igår.. :D



Gjorde ni till mdsommar då?

2009-06-21 @ 20:50:00
URL: http://umecarro.blogg.se/
Med vänliga hälsningar jasmingz.blogg.se

allt bra?:D

2009-06-21 @ 22:43:32
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback