Otroligt härlig sol dag

Hoppas det blir lika bra väder imorgon då man är ledig!
Har jobbat idag och det gick väl sådär, insåg att det var rätt svårt att moppa och damsuga mattor och under saker, men de andra uppgifterna gick ändå hyfsat bra. Så det här är en bra dag!

Efter jobbet kom Terhi förbi så vi har jagat getingar och försökt sola en stund. Sen drog jag damsugaren på en sväng om här hemma då min älskade kisse hade vält ut en blomkruka. Plus att trappens rester sprider sig till alla rum.

Ikväll skulle nog Terhi komma förbi en sväng till och sen blir det kanske ett glas vin hos grannen.

Nu behöver vi mera sol här i norrlands trakten, för jag är knappt brun och vi är inne i mitten av juni. Kämpa på nu så jag hinner få mig nån fin bränna innan helgen är över.

Kort och gott, ha en trevlig kväll :D

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback