Så fel man kan ha ibland

jag trodde verkligen att jag skulle bli så gott som färdig för att jobba imorgon, men så blev det inte. Jag har nog legat och vridit och vändit på mig inatt i sömnen.. Sen tror jag också att jag sträckt lite muskler runt omkring och att de kan bidra lite till min onda rygg idag.
Aja, får se hur jag gör med jobbet imorgon, känner mig inte alls färdig för att återgå än.  Men problemet är att hon som "ersätter" mig när jag är sjuk ligger också hemma fast i magsjuka. Så det är otursvecka på KRP nu kan man säga.

Jag hade två missions idag, ombesiktiga bilen och gå till tandläkaren. Besiktningen gick fint, och tandläkaren också till min förvåning. Hon hittade bara en början till ett litet hål men det var inget hon ville göra något åt nu utan vi fick ta det om drygt 2 år när mitt nästa besök faller in tyckte hon.. Så nu är jag på mycket bättre humör när jag vet att jag inte behöver gå till tandläkaren förän om två år igen :D Stora lyckan då jag har en obotlig tandläkarskräck!
Men jag måste faktiskt passa på att säga att sen jag bytte från folktandvården till privat tandläkare så känner jag mig väldigt mycke tryggare när det är dags för besök. Jag ringer inte och ombokar och strular på längre heller.. Monica är en riktigt bra tandläkare!


Matlagnings time nu, puss och kraam

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback