Sent ikväll igen..

Dagen var varit kanon, men väääldigt varmt att jobba i våra arbetskläder. Jag flyter ju typ bort i värmen. Täta karla arbetsskor, långa bygg brallor, linne och t-skirt. Sjuuuukt varmt.

Efter jobbet åkte jag till syster och vi såg lite film, åkte på nattöppet och åt taco buffe. Så himla gott, jag är fortfarande mätt så gott var det :) Kan som inte sluta!
Sen for vi tillbaka till deras lägenhet och såg en bit på en ny film, jag pysslade om syster med nagelvård. Hon valde ett knall rosa lack idag. Blev himla snyggt.
Väl hemma dolade jag på lite, städade badrummet, plockade i köket och startade en diskmaskin. Och nu ligger jag fortfarande vaken vid datorn fast klockan är över 23 och jag verkligen borde sova. Vet inte vad det är för dumheter jag har börjat med på sista tiden. Kan ligga uppe och se serier till 12-1 utan större problem.
Måste styra upp det där!!!

Nu åker nog datorn av helt så jag inte fastnar i att titta på något :P

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

Det lät ju trevligt..

När var det du gick på semester?



I sommar vet jag inte riktigt, jag är sugen på en tripp med husvagnen men det är inte Henrik. haha.



Vi prata om att kanske dra ihop några och åka till Norrfällsviken, tror du om de?!



2009-06-25 @ 07:55:35
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback