tack för igår

Igår blev som väntat en riktigt rolig kväll. Många gamla ansikten som dök upp, speciellt kul att träffa klasskompisarna från 9an :D
Även fast jag sagt att jag inte är någon direkt efterfest människa så blev det efterfest på våran altan igår. Kul att surra lite men där vid halv 4 tyckte jag att min kväll var över och sängen kallade. Tror jag gjorde rätt i det då micke inte kom inskuttandes förän vid 05.00

Nu kommer grannarna och knackar på dörren så jag ska gå ut och vara lite social..


Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

Okej, skönt!



jag blir ledig v.31, så lite semester iaf..



Hur ser veckan ut för dig?

2009-06-15 @ 11:38:17
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback