tydligen slipper vi regn idag

Hoppas verkligen att det stämmer på prognoserna att det inte blir regn idag.
Dock så har jag stött på l ite andra problem idag.
Hår?
Smink?
Kläder????? Jag som hade köpt en sån fin klänning och sen blir det blåsigt och halv mulet idag. Har jag på mig den ikväll kommer jag ju frysa ihjäl då vi ska sitta ute hos Anthon och Pia. Kräääääääp!

Så då är det bara att dyka in i garderoben som gäller. Har ju som inget nytt och snyggt som jag vill ha heller, annat än den där fiiina, vita, sommriga klänningen. 


Nu ska jag ta mig en dusch så jag då kan säga att jag börjat göra mig i ordning!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

men rebecca!! Coca Cola.. vars är de nyttigt! :P tänk på små tänderna :P

2009-06-19 @ 15:33:22
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback