1 mars

Idag har varit en sån där superhärlig dag.
Vaknade med älsklingen efter en skön sovmorgon och sen låg vi och drog oss länge och väl. Jag klev upp i lugn och ro och sen gjorde jag fika till micke på sängen medans jag själv gjorde mig klar för dagen.
Sen tog jag svärfars bil och åkte till vännäs för att hälsa på sötaste Therese och hennes härliga familj. Jag fick lyxigt nog lunch och kaffe där, sen lekte vi lite med barnen. Jag hamnade på ett pusskalas kan man säga. Leon är allt en riktigt goo unge!!
Efter massa surr och skratt bar jag mig sen av till Frida som visade sig bo bara några få kvarter bort och fick middag där. Kändes skönt att få en liten stund med henne själv innan alla andra brudarna kom till hennes baby fest :) Vi lekte gissa bajset i 5 olika blöjor och sen körde vi ett musik spel som verkligen innehöll humor. Ostbrickan var framdukad och champagne serverades, men för oss som körde bil eller skulle ha barn fanns det även alkoholfri skumpa. Mumms mumms.

Nu har jag kommit hem, hunnit damsuga, skura och vikt tvätt, kokat te och börjat se Beck. Snart blir det en snabb dusch och sängen. Måste ju ladda ordentigt inför veckans jobb :D

Pusseli puss nu ska jag nog stänga av datorn för kvällen och hoppas på att min kärlek bestämmer sig för att komma hem och mysa med mig :)

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback