10 mars

Har en känsla av att denna vecka kommer snita förbi rätt fort. Känns nästan som att den snart ska vara slut, och ändå är det ju bara tisdag än så länge. Får hoppas att känslan håller i sig :P

När jag kom hem från jobbet idag vid 2 tiden så somnade jag in som ett litet barn, och vaknade upp igen vid 4 då det var dags att röra sig över mot obbola sidan för middag hos Rune och Anita. Anita fyller nämligen år idag och det firades med en god middag och lite go fika efteråt. Grattis Anita!

Nu när jag snart kokat ihop morgondagens lunch ska jag lägga mig i soffan och ta fram min braiga bok som jag börjat läsa. Har verkligen kommit in i den nu och vill läsa hela tiden :D ( det enda som skulle vara snäppet bättre är om jag hade ett par glasögon med rätt styrka på.

Tracy Chapman är underbar Enjoy!!






Ska krypa ner nu så jag kan vila bort förkylnings symtomen som inte ger sig :/







Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback