13 mars

Nu är klockan antingen väldigt sen fredag den 13 eller mest troligt mycket tidig lördag den 14.
Hur som helst så är jag uppe och har nyss kommit hem efter att ha skjussat upp Linus och Sandra till stan.
Blev otroligt less på att ligga hemma själv så jag for över till Alex och Ida där vid halv 9 tiden och satt där och surrade lite strunt med dom en stund (även linus och sandra var där). Sen for vi till kvarteret över där min honey piie var. Var väl där i en halvtimme kanske sen bestämde dom sig för utgång och jag längtade otroligt mycket hem till sängen och den nya serien jag börjat se LIpstick jungle.
Men just då vi stod på uppfarten från Johans hus så blev Linus och Sandra ensamma kvar för dom rymdes inte i någon bil så självklart ställde jag upp som deras privata driver :) I gentjänst ska dom bjuda oss på middag nån kväll dom flyttat in i deras nya lägenhet,  vilket jag tyckte lät som en otroligt bra ide! Det är ju mycke bättre än pengar!!

Nu sitter jag här med kläderna på i sängen och är övertrött. Är dock lite orolig att jag ska hämta M och gänget i stan när dom rockat färdigt. Men jag tror minsan att jag ska ta en liten tupplur innan dess ;)

Sov gott och hoppas alla haft en trevlig kväll. Och just det, det var EN som svarade att hon brukar läsa min  blogg, hehe och det vet jag statistiskt att det inte stämmer.Iofs så skrev jag ju inlägget idag så det kanske kryper fram några fler senare :) Men himla roligt när någon lite otippad tycker att det är intressant att läsa om vad jag har för mig om dagarna :) Det gillar jag skarpt!

Jon blund kallar, Puss och kram






Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Jaa det kan man verkligen säga att hon har :P



haha Nee exakt :)

PUSS!

2009-03-14 @ 09:16:33
URL: http://leonnoah.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback