14 mars

Känner på mig att det här kommer bli en bra dag. Vaknade vid 8 och kände mig väldigt pigg så jag gick upp, kokade en kopp te, tömde diskmaskinen och nu sitter jag och pratar med Emma och Åsa på datorn = en riktigt bra morgon. Önskar bara jag handlat hem lite mer lyxig frukost för jag hade inte tackat nej till en dunderfrukost idag, som typ hotellfrukost!
Men men, ska inte klaga, tror att detta kommer bli en av veckans bästa dagar, jag har inget planerat men jag känner det bara på mig. Jag känner mig piggare i kroppen idag (än så länge iallafall), och just nu sitter jag bara och myser in mig i soffan och är redo att möta dagen.
Länge sedan jag kännde mig så peppad på att kliva upp och göra nytta! Har helt seriöst funderat på att gå ut och skotta gården lite, och jag måste tillägga att jag INTE älskar att skotta! Men idag känner jag en inre frid.

Hoppas alla får en kanonlördag, för jag ska minsan se till att min blir det :)


Puss och kraaam







Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback